Summa sidvisningar

måndag 25 januari 2010

Fritidsbekymmer?


Ännu ett träningspass med Klövsjö Alpina Läggs till handlingarna.
Varje måndag åker Lea och jag till katrinabacken, där vi tränar kantisättningar med dom andra glada barnen. Det finns givetvis plats för flera barn. Kom du
också.

Samtidigt börjar nu Klövsjö IF, planeringen inför fotbollsäsongen. Vi räknar med att anmäla P8 P9 och om allt funkar, 2 st p10 lag Eller kanske ett F10 och ett P10. Vi får se...

Vill du vara med och spela fotboll med oss i sommar, så hör av dig till mig på tel 070 3451733

Som ni ser så är det inget problem att förströ sig i Böle om m
an gillar idrott. Man kan ju även åka längdskidor, även om jag anser att det är för dom som inte har råd med liftkort ;)

Hästar är även det en populär sysselsättning bland dom unga damerna i grannskapet. För upplysnings skull kan jag meddela att lillhästen Han-solo era framlever sina dagar hos en hemmansägare i Klaxåsen. Jag hyser full tillit till honom, enär han är Brynäsare, vilket tyder på en god karaktär. I det fina stallet finns även Zera och lånenordisen Lucas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar